Služby

Máme pro Vás připravené balíčky našich služeb a to podle toho, v jaké fázi problému s nemovitostí se nacházíte.
Pokud si nejste jisti, nebo pokud byste rádi řešili problém na přímo, využijte našeho postranního boxu a zanechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám.

Reklamuji NEMOVITOST V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ

Potřebujete uplatnit reklamaci u prodávajícího? Záruční doba je na to ideální! Využijte našich služeb a uplatnění reklamace v záruční době nebude nic složitého. Naše společnost vadu identifikuje a pečlivě zdokumentuje.
…více o balíčku

Chci reklamovat NEMOVITOST PO ZÁRUČNÍ LHŮTĚ

Pokud jste zakoupili nemovitost před několika lety a její záruční doba skončila, je bohužel takřka zbytečné cokoliv reklamovat. Velkou pozornost musíte věnovat přejímce nemovitosti na začátku, kdy je potřeba ji celou pečlivě prohlédnout a zaznamenat všechny její nedostatky.
…více o balíčku

Kupuji NOVOU NEMOVITOST

Rozhodli jste se investovat do nové nemovitosti? Mějte prosím na paměti, že i nová nemovitost má řadu vad a nedodělků. Pokud novou nemovitost řádně nezkontrolujete a podepíšete skoro prázdný protokol o převzetí, je takřka jisté, že v budoucnu nebudete moci uplatnit žádnou vadu. Absolutní většina vad a nedodělků je patrná při předpřejímce, nebo při přejímce.
…více o balíčku

Kupuji STARŠÍ NEMOVITOST

Chystáte se zakoupit starší nemovitost? Nezapomeňte na to, že kvalitu právě těchto nemovitostí nelze porovnávat se současnými normami. Vady starších nemovitostí je nutné odhalit PŘED jejich samotnou koupí. Spoléhat se v tomto případě na institut „skrytých vad“ je velmi riskantní.
…více o balíčku